Здравје

Блог вести

  • Здравје 17.09.2023 17:12

    Тиква - кралица на есента

    Вкусна, мирислива, дел од нашата есенска и зимска кујна, таа ни помага не само да ја задржиме добрата тежина, но и нè прави здрави.
  • Здравје 13.09.2023 10:09

    Спанаќ - моќен зеленчук полн со витамини и минерали

    Овој моќен зелен зеленчук е полн со витамини и минерали, а е најпознат по високите нивоа на железо, што се неопходни за целиот имунолошки систем.

  • Здравје 11.09.2023 10:48

    Гоџи бери - одлично овошје за здравјето

    Гоџи бобинки, исто така наречени како волници, имаат светло портокалово-црвена боја. Тие се разновидно овошје кое може да се јаде сурово, варено или сушено и да се користи во сокови, вина, билни чаеви и лекови. Тоа е еден вид цреша што се одгледува во Хиламаја.

  • Здравје 04.09.2023 11:56

    Неколку придобивки од кафето

    Кафето е еден од најпопуларните пијалаци во светот. Поради високото ниво на антиоксиданти и корисни хранливи состојки, се чини дека е доста здраво.

    Студиите покажуваат дека потрошувачите на кафе имаат многу помал ризик од посериозни болести. 13 здравствени придобивки на кафето:

  • Здравје 01.09.2023 11:00

    Смоква-медитеранско рајско овошје

    Смоквата е едно од најрано одгледуваните овошја од човекот, а не само што е вкусна туку има и голем број здравствени придобивки. Таа често се нарекува медитеранско рајско овошје, бидејќи е едно од најздравите овошја воопшто. Богата е со голем број фитонутриенти, витамини и антиоксиданти.

  • Здравје 30.08.2023 10:32

    Лимоновата кора богата со хранливи материи

    Лимоновата кора е богата со многу хранливи материи, дури и повеќе од лимоновиот сок. Богата е со витамин А и Ц, калиум, калциум и природни влакна кои имаат позитивно влијание на нашите мускули, очи, нерви, срце.

  • Здравје 29.08.2023 11:24

    Здравствени придобивки од консумирање на вишни

    Вишната е позната по своите лековити својства и антиоксидантно дејство. Овие својства се резултат на нејзиното богатство со витамини А, Ц, Е и фолна киселина, како и минерали калиум, магнезиум, железо. Таа е едно од ретките овошни видови што содржи хормон мелатонин.

  • Здравје 24.08.2023 10:45

    Капини - овошје што го зголемува нивото на железо во крвта

    Капините го намалуваат чувството на глад, а на тој начин помагаат за намалувањето на вишокот килограми. Тие се одличен извор на витамини, антиоксиданси и штитат од канцер.

  • Здравје 23.08.2023 09:46

    Модри сливи, природен извор на антиоксиданси

    Свежата слива изобилува со витамини Ц, Б6, Б2, Б3, К, бакар, магнезиум, железо, калциум и содржи дури 240 милиграми калциум на 100 грама овошје. Консумирањето на околу 100 грама сливи на ден значително ги зголемува маркерите во крвта кои покажуваа зголемена густина на коските.

  • Здравје 21.08.2023 11:05

    Пченка- извор на витамини и антиоксиданси

    Здравствените предности на пченката се многубројни. Покрај тоа што не содржи глутен, пченката е и добар извор на растителни влакна – половина од едно парче содржи околу три грама растителни влакна.

Pages